TianjinFixed boarding bridgeCara mengatasi kelainan

  • masa pelepasan:2024-04-13 12:57:06
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:426
  • Penerangan pantas:

    Tianjin,Sekali lagi perkhidmatan selepas-jualan untuk pemasangan dan penggunaan jambatan boarding tetap biasanya melibatkan meng

Kandungan artikel

Sekali lagi perkhidmatan selepas-jualan untuk pemasangan dan penggunaan jambatan boarding tetap biasanya melibatkan menggantikan pompa minyak, menggantikan motor,TianjinJembatan naik bimbit hidraulik, dan menambah minyak hidraulik. Period jaminan biasanya dalam satu tahun,TianjinJembatan pengangkutan gudang, yang boleh diperbaiki dan dikekalkan. Selepas peristiwa jaminan, jika perbaikan diperlukan dengan biaya, harga tidak rendah. Choosing a high-quality and slightly more expensive boarding bridge can reduce maintenance or be maintenance free, and it can be used for up to - years without major problems. Jembatan boarding tetap kualiti tinggi adalah pilihan yang disukai untuk perancangan jangka panjang.

Langkah pencegahan: Peribadi semak penyegelan antaramuka paip masuk minyak dan titik penyegelan lain untuk menghalang udara masuk; Pada masa yang sama, mengeluarkan udara dalam sistem selepas setiap perubahan minyak.

TianjinUntuk mencegah kemudahan memasuki, minyak hidraulik adalah kehidupan sistem hidraulik. Terdapat banyak komponen yang menyambung dalam sistem hidraulik, beberapa dengan lubang damping dan beberapa dengan kosong. Jika kemudahan kuat menyerang, ia akan menyebabkan kemalangan, yang akan membahayakan operasi sistem hidraulik. Biasanya, alat pengisi bahan bakar yang tidak bersih, dan jatuh semasa penyediaan dan perbaikan. Manufacturer jambatan pengangkutan profesional mempunyai tahan tekanan tinggi, prestasi yang baik yang tahan air, kebakaran dan tahan suhu tinggi, kapasitas berlebihan kuat, tahan korrosion, tahan radiasi, dan kehidupan perkhidmatan panjang

Alasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.

TravnikBan: Kekuatan tinggi, dan ban tekanan tinggi.

The mobile boarding bridge with high stability and reliability has a high configuration. It is not only equipped with high-quality anti pressure toe guards on the platform, but also equipped with professional fault indicators in the electronic control system of the boarding bridge.

Syarikat mendapat kedudukan tali silinder hidraulik di bawah keadaan silinder hidraulik yang dipilih dengan dorongan rendah dan kelajuan angkat stabil. Hasilnya telah dianalisis.


TianjinFixed boarding bridgeCara mengatasi kelainan



Semasa operasi, rantai berguling jambatan naik bimbit tiba-tiba rosak. Based on years of experience, the following summary is made by the editor: Chain fatigue. Due to the constant changes in the load on the chain during movement, the chain operates under variable stress. After a certain number of cycles, the chain plate will experience fatigue fracture or fatigue pitting and fatigue cracks will occur on the roller surface.

Keperluan kualiti untuk jembatan paparan tetap relatif tinggi. Apabila memesan, penting untuk memeriksa sama ada kualifikasi penghasil lengkap dan sama ada produksi jembatan paparan hidraulik bergerak memenuhi keperluan pemprosesan. Berikut adalah perkenalan kepada keperluan proses keseluruhan untuk bangku kerja jembatan paparan tetap. Jika anda tidak faham, sila hubungi staf untuk menjawab soalan anda!

Terdapat banyak jenis jambatan naik dan kaedah pemasangan mereka juga berbeza. Hanya melalui aplikasi yang masuk akal boleh efisiensi kerja mereka dipaksimumkan. Di bawah, editor akan menjelaskan kepada anda bagaimana untuk memasang cepat jambatan boarding ton.

Selamat datang untuk bertanyaDue to the fact that the boarding bridge can be used in many loading and unloading situations, the parameters of the boarding bridge also vary in different places. Contohnya, mod pergerakan, tujuan khusus, persekitaran kerja, saiz bangku kerja, muatan, tinggi lajur dll. jambatan papan patut ditakrif dengan jelas satu per satu.

Selepas kerja jembatan naik selesai, semua bahagian patut dicuci dan dibersihkan. Bila tidak berfungsi, bangku kerja patut turun ke kedudukan rendah.

[UNK][UNK]. Sebelum digunakan,TianjinPenghasilan jambatan naik, periksa jambatan boarding untuk kerosakan yang jelas seperti retak dan wayar patah.


TianjinFixed boarding bridgeCara mengatasi kelainan



Semak jika valv manual terbuka. Apabila digunakan, ia mesti dibuka, jika tidak jambatan naik mungkin rosak.

Trend pasarMuatan semasa operasi peralatan terutamanya dianggap dalam desain muatan berat rantai dan tekanan yang dijana. Apabila peralatan berada dalam kelajuan rendah, transmisi muatan berat, atau apabila rantai tiba-tiba dimuatkan berlebihan, tekanan statik rantai rosak, dan kapasitas bearing dipengaruhi oleh kekuatan tekanan statik komponen rantai. Dalam keadaan yang baik dan rancangan dan pemasangan yang betul, kekuatan kelelahan adalah faktor utama yang menentukan transmisi rantai.

Specially designed for load-bearing purposes. Jembatan penerbangan hidraulik dipasang di sisi platform kargo, flush dengan lantai dan sisi platform kargo. Dek jambatan jambatan naik hidraulik boleh menuju ke atas dan ke bawah, dan hujung luar boleh lebih tinggi atau lebih rendah daripada pesawat platform kargo, menjadikannya sama dengan tinggi kereta. Kemudian, pembuat jambatan penerbangan hidraulik akan terutama membincangkan rancangan mereka.

Apa yang patut saya perhatikan bila memilih jambatan naik? Pemilihan dan pembelian jambatan naik melibatkan memperhatikan tiga isu, muatan nilai, dan faktor lain; Their understanding of the manufacturer of the boarding bridge, whether their enterprise qualifications, special equipment licenses are complete, how many after-sales service outlets are there in the country, how about their after-sales service attitude, and whether they are timely; Titik penting ialah sama ada kualiti adalah baik atau tidak, dan sama ada harga adalah masuk akal. Jika kedua-dua situasi ini adalah masuk akal, anda boleh memilih produk pembuat.

TianjinMengatasi masalah ini, pengaturan silinder hidraulik terbatas oleh ruang terbatas. Oleh itu bagaimana untuk mengatur lif dalam ruang terbatas sementara memenuhi keperluan muatan dan prestasi platform angkat adalah masalah penting yang perlu diselesaikan untuk meningkatkan prestasi keseluruhan platform angkat. Analyzed the issue of unstable lifting speed of elevators, and sought a hydraulic cylinder device that can reduce hydraulic cylinder thrust and stabilize platform lifting speed while meeting structural design requirements.

Adakah jambatan boarding mudah digunakan? Orang-orang yang telah menggunakan jambatan boarding tahu bahawa ia adalah peralatan mekanik yang sangat berguna, yang membawa kesenangan besar untuk industri logistik dan beberapa kilang industri yang perlu memuatkan dan memuatkan barang. Beberapa perusahaan juga menghargai prospek pembangunan jambatan boarding dan menetapkan jambatan boarding kilang. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai penghasil jambatan naik menyediakan bekalan tepat waktu, dengan kost-efektivitas tinggi, perlahan-lahan menurunkan jambatan papan, dan selamatkan lebih dari % piring bibir di bawah bekas.


TianjinMaklumat produk lain
  • HejinPlatform angkat hidraulik 18 meterApakah kesan perlindungan alam sekitar di pasaran?

    HejinPlatform angkat hidraulik 18 meterApakah kesan perlindungan alam sekitar di pasaran?

  • HejinJembatan penerbangan tetap mekanikApakah sebab-sebab kesalahan perjalanan

    HejinJembatan penerbangan tetap mekanikApakah sebab-sebab kesalahan perjalanan

  • AugsburgJembatan naik hidraulik bergerakKawasan aplikasi dan ciri prestasi

    AugsburgJembatan naik hidraulik bergerakKawasan aplikasi dan ciri prestasi

  • AugsburgJambatan naik bimbit 8 tonProses pengeluaran ekonomi

    AugsburgJambatan naik bimbit 8 tonProses pengeluaran ekonomi

  • AugsburgJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaPeluang strategik

    AugsburgJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaPeluang strategik

  • Di TafilahStruktur pengubah distribusiMaklumat Pembekal

    Di TafilahStruktur pengubah distribusiMaklumat Pembekal

  • BusterPlatform angkat hidraulik 3-meterKeperluan untuk bahan kajian

    BusterPlatform angkat hidraulik 3-meterKeperluan untuk bahan kajian

  • BusterJembatan pengangkutanAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa yang perlu anda perhatikan?

    BusterJembatan pengangkutanAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa yang perlu anda perhatikan?

  • segera:Peringatan: Maklumat TianjinFixed boarding bridgeCara mengatasi kelainan memberi anda TianjinFixed boarding bridgeCara mengatasi kelainan oleh syarikat kami, perkhidmatan TianjinFixed boarding bridgeCara mengatasi kelainan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TianjinFixed boarding bridgeCara mengatasi kelainan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TianjinFixed boarding bridgeCara mengatasi kelainan. TianjinFixed boarding bridgeCara mengatasi kelainan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TianjinFixed boarding bridgeCara mengatasi kelainan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!